החל מתאריך 1-ינואר-2021 תוכנות הגישה מרחוק של צ׳קפוינט VPN מגרסאות E81.10 ומטה יפסיקו לעבוד, ועדכונן יכשל.

משתמשים 

משתמשי Windows

הוראות התקנה 

כדי לתקן את הבעיה עקבו אחר ההוראות הבאות:

שלב 1: הורדת גרסה חדשה

הורידו ושמרו את התקנת קליינט ה-VPN מהלינק הבא.

נא לא להריץ את הקובץ שהורדתם בשלב זה, ודאו שאתם יודעים לאן הקובץ ירד (תיקיית Download).

 

שלב 2: הסרת הגירסה המותקנת במחשב:

על מנת להסיר את הגרסה המותקנת כעת במחשב:

  1. לחצו על זכוכית המגדלת ליד כפתור ה-Start , כתבו  "Control Panel" ולחצו על "Control Panel" בתוצאות שהתקבלו:

  1. בחלון שנפתח בחרו את "Programs and Features":

  1. ברשימת התוכנות, בחרו בקליק ימני את "Checkpoint VPN" ובחרו "Uninstall":

  1. בחרו "Yes" כדי להמשיך עם ההסרה:

  1. בחרו ״Yes" כדי לאפשר לתוכנה לבצע שינויים:

  1. בחרו ״Yes" כדי לאתחל את המחשב:

שלב 3: התקנת גרסה חדשה:

על מנת להתקין את הגרסה המעודכנת:

  1. הריצו כעת את הקובץ שהורדתם בסעיף 1: E84.30_CheckPointVPN_WithProfile.msi
  1. אם התקנת העדכון מתבצעת מחוץ לרשת המכון, יתכן ויופיעו החלונות הבאים:

                     לחצו על "More Info":

                      לחצו על "Run Anyway":

  1. לחצו על "Next" בחלון שנפתח:

  1. הסכימו ל״License Agreement״ ולחצו ״Next":

  1. בחלון ״Destination Folder״ לחצו ״Install״:

  1. בחרו ״Yes״ כדי לאפשר לתוכנה לבצע שינויים:

  1. לחצו "Finish":

  1. יתכן שתתבקשו לאתחל את המחשב. שמרו את המסמכים ולחצו ״Yes״ על מנת לאתחל.
  2. בדיקה זו אפשרית רק מחוץ לרשת המכון: התחברו ל-VPN כדי לודא שההתקנה הסתיימה בהצלחה, ע״י הכנסת שם המשתמש שלכם בויצמן, והכנסת הקוד בעל 8 הספרות בשדות המתאימים:

  1. לחצו "Connect". אם ההתחברות הצליחה, אייקון המנעול יציג נקודה ירוקה.