מוקד תמיכה

מוקד תמיכת מערכות מידע

מוקד תמיכה (שלוחה 4444)

שעות זמינות:

  • ראשון - חמישי: 08:00 - 17:00.
  • שישי וערבי חג: 08:00 - 13:00.

יצירת קשר מקוון

באפשרותכם ליצור איתנו קשר באמצעות:

תמיכה מרחוק

משתמשים מחוץ לקמפוס המכון רשאים להיעזר בתמיכה מרחוק.

אמצעי תמיכה מקוונים

הנכם מוזמנים לעיין במגוון מדריכים עבור יישומי תוכנה כגון Microsoft Office ,BI ו-Microsoft Outlook.

באפשרותכם בנוסף להיוועץ בתשובות שלנו לשאלות נפוצות שמשובצות במגוון עמודי השירותים באתר, במידת הצורך.

מוקד תמיכת ספריות

מוקד תמיכה (שלוחה 3295)

שעות זמינות:

  • ראשון - חמישי: 08:00 - 16:00.

באפשרותכם לחלופין לפנות אל ספריות פקולטות ספציפיות במהלך שעות הפעילות שלהן, או ליצור קשר באמצעות ווטסאפ.

יצירת קשר מקוון

באפשרותכם ליצור עמנו קשר באמצעות:

אמצעי תמיכה מקוונים

באפשרותכם לעיין בשלל מדריכים שאנו מציעים ליישומים ואתרים כגון BrainNavigator ,Scopus, PubMed, EndNote ועוד.

הנכם מוזמנים גם להיעזר בתשובות שריכזנו לשאלות נפוצות בנוגע לספריות.