ניהול סקרים

נמל"ה פלוס (נמל״ה: קיצור לניהול משוב לקוחות הארגון), מערכת הסקרים המכונית, מאפשרת איסוף מידע ממוחשב, כגון סקרים, משובים, בקרות, מחקרים כמותיים ועוד (עיינו בסעיף מדיניות מערכת נמל"ה בעמוד המידע על הגדרות המדיניות שלנו).

המערכת משמשת ככלי לדיאלוג ארגוני המבוסס על אסטרטגיה של הקשבה לעובדים ומספקת למשתמש כלים נוחים לניהול תהליך המשוב.

נמל"ה פלוס מאפשרת להשיב על סקרים גם מהתקנים ניידים (גם ללא חיבור VPN), ומספקת כלים מתקדמים לבניית סקרים, כמו גם אפשרויות מענה לסקרים באמצעות כל סוגי הדפדפנים.

מאפיינים

 נמל״ה פלוס מציעה את התכונות העיקריות הבאות:

  • בניית שאלונים דינאמית - יצירת שאלות באופן פשוט ונוח, עם תמיכה בכל סוגי השאלות ויכולות עיצוב נרחבות.
  • התאמת שאלונים למשיבים ולתשובות ספציפיות - ניתן להתאים את השאלות והמידע המוצג למשיב מסוים, ואף להציג שאלון שמשתנה בהתאם לתשובות המשיב.
  • תמיכה רב-לשונית - משיבים יכולים לקבל שאלונים וזימונים לשאלונים בשפה המועדפת עליהם.
  • יישום קל של תמונות, לוגו, צבעים ואלמנטים עיצוביים נוספים בשאלונים.
  • ניהול מתקדם של תהליך המשוב - שליטה מלאה בתהליך עם צפייה והפקת דוחות התקדמות מענה של משיבים ספציפיים, ותזכור אוטומטי של משיבים שטרם הגישו משוב.
  • הפקת דו״חות סטטיסטיים ב-Excel ובפורמטים אחרים.