ניהול כנסים

מכון ויצמן מארח מספר רב של כנסים בכל שנה ושנה. להלן מידע על ״ארגז כלים״ לניהול כנסים שאנו מציעים בכדי לסייע למתאמי כנסים בכל היבט, מתכנון ראשוני להרשמה, ועד לניהול בפועל של כנסים.

תכונות מערכת ניהול הכנסים 

מערכת ניהול הכנסים תומכת ביכולות הבאות:

  • ניהול פרטי כנסים, כדוגמת תקציב, תאריכים, הגשת אבסטרקטים, הרשמה ועוד.
  • יצירת טפסי הרשמה מותאמים לכנסים, תוך דקות ספורות, עם קישורים לאתרי כנסים רלוונטיים.
  • ביצוע תשלומים מקוונים בכרטיס אשראי ו/או בחיוב תקציבי (עבור אנשי המכון).
  • שיתוף פעולה בין מדענים ברחבי העולם ששותפים לארגון כנס, לטובת שיפוט אבסטרקטים ותיאום תוכניות כנסים.
  • אינטגרציה שקופה לחלוטין של תוכניות, ממערכת הניהול לאתרי כנסים רלוונטיים, בלחיצת כפתור.

פיתוח אתרי כנסים

שירותי הקמת אתרי הכנסים שלנו מאפשרים:

  • אספקת אתרים ידידותיים להתקנים ניידים מבוססי תבנית כנסים, תוך שבועיים מקבלת העיצוב הגרפי.
  • עדכון בזמן אמת של תוכניות כנסים ואבסטרקטים, מתוך מערכת הכנסים.

להתרשמות מיכולות פיתוח אתרי הכנסים שלנו, הנכם מוזמנים לבקר באתר כנס לדוגמה.

אפליקציית הכנסים WIS Conf לניידים

להשלמת חוויית הכנסים של מכון ויצמן, אנו מציעים את WIS Conf, אפליקציה לניידים שפיתחנו הן עבור אנדרואיד והן עבור iOS באמצעות טכנולוגיות Flutter לפיתוח מבוסס בסיס קוד אחיד. לפרטים נוספים, עיינו בעמוד המידע על אפליקציית הכנסים.