Main navigation
מוקד תמיכה
מוקד תמיכת מערכות מידע
מוקד תמיכה (שלוחה 4444)
שעות זמינות:
- ראשון - חמישי: 08:00 - 17:00.
- שישי וערבי חג: 08:00 - 13:00.
יצירת קשר מקוון
באפשרותכם ליצור איתנו קשר באמצעות:
תמיכה מרחוק
משתמשים מחוץ לקמפוס המכון רשאים להיעזר בתמיכה מרחוק.
אמצעי תמיכה מקוונים
הנכם מוזמנים לעיין במגוון מדריכים עבור יישומי תוכנה כגון Microsoft Office ,BI ו-Microsoft Outlook.
באפשרותכם בנוסף להיוועץ בתשובות שלנו לשאלות נפוצות שמשובצות במגוון עמודי השירותים באתר, במידת הצורך.
מוקד תמיכת ספריות
מוקד תמיכה (שלוחה 3295)
שעות זמינות:
- ראשון - חמישי: 08:00 - 16:00.
באפשרותכם לחלופין לפנות אל ספריות פקולטות ספציפיות במהלך שעות הפעילות שלהן, או ליצור קשר באמצעות ווטסאפ.
יצירת קשר מקוון
באפשרותכם ליצור עמנו קשר באמצעות:
- מילוי טופס "Ask a Librarian" ("שאלו את הספרנ/ית").
- משלוח דואר אלקטרוני אל הכתובת library@weizmann.ac.il.
אמצעי תמיכה מקוונים
באפשרותכם לעיין בשלל מדריכים שאנו מציעים ליישומים ואתרים כגון BrainNavigator ,Scopus, PubMed, EndNote ועוד.
הנכם מוזמנים גם להיעזר בתשובות שריכזנו לשאלות נפוצות בנוגע לספריות.