קווים נייחים

מכון ויצמן מציע מגוון יכולות תקשורת מאוחדת וקולבורציה (UCC, או Unified Communication & Collaboration), לרבות טלפוני IP וטלפוני תוכנה, שירותי ועידה קוליים ומשולבי וידאו, תקשורת מסרים מיידיים (צ׳אט), שיתוף משטחי עבודה (Desktop Sharing) ודיווחי נוכחות וזמינות.

טלפוני IP

סוגי טלפוני ה-IP הבאים זמינים במכון:

הערה: טלפוני IP אינם מצריכים שקעי רשת נוספים. הטלפונים מתחברים אל שקעי הרשת הקיימים, והמחשבים מחוברים אליהם בהמשך באמצעות כבלי רשת סטנדרטיים.

ניהול עצמי והתאמה אישית

משתמשי טלפוני IP (ואף עובדי מכון שאינם מצויידים בטלפוני IP) רשאים לנהל ולבצע התאמות במגוון פונקציות טלפוניה (כגון הפניית שיחות וניידות) באופן עצמאי, בפורטל Myiptel. על מנת להתשמש בפורטל, גלשו אל הכתובת myiptel באמצעות הדפדפן שברשותכם.

הוראות שימוש

תוכלו ליזום שיחות כדלהלן:

  • חיוג פנימי - יש לחייג את ארבע הספרות האחרונות של מספר הטלפון המבוקש.
  • חיוג פנים ארצי - יש לחייג קידומת ולאחר מכן את מספר הטלפון המבוקש (כולל הקידומת 08).
  • חיוג לחו"ל - יש לחייג את הקידומת 00, ולאחר מכן את קידומת המדינה ומספר הטלפון המבוקש.