• דלג לאיזור תוכן עיקרי
  • דלג לתפריט
  • דלג לאיזור החיפוש באתר
נגישות
  • הגדלת גודל גופן
  • הקטנת גודל גופן
  • צבעים חדים
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות ניגודית
  • ברירת מחדל
הצהרהclose
enGo to english websiteעבעבור לאתר בעבריתשפה נוכחית
open search area

טופס חיפוש

המחלקה להוראת המדעים
מכון ויצמן למדע
המחלקה להוראת המדעים
  • בית
  • אודות
  • סגל
    • מדענים
    • מתמחים
    • בתר-דוקטורנטים
    • דוקטורנטים
    • מסטרנטים
    • יועצים ועובדי הוראה
    • צוות מינהלי
  • מחקר ופיתוח
    • רקע כללי
    • גישות חישוביות בניתוח למידה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • צרו קשר
    • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • צרו קשר
    • כימיה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי החיים
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי הלמידה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • צרו קשר
    • מדעי המחשב
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדע וטכנולוגיה בחט"ב
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי כדור הארץ
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מתמטיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • פיזיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • ועדת האתיקה IRB-EDU
      • אודות
      • חברי הועדה
      • מדיניות כללית
  • למועמדים
    • תכנית לתלמידי מחקר
    • תכנית רוטשילד ויצמן
    • תעודת הוראה
  • למורים
    • מרכזי מורים ארציים
    • קהילות מורים
    • חומרי למידה והוראה
  • שרותי מחקר בחינוך
  • צרו קשר

הינך נמצא כאן

  1. דף הבית
  2. מחקר ופיתוח
  3. מדעי כדור הארץ
  4. פרסומים

פרסומים

  • אודות
  • סגל
  • פרסומים
  • פרויקטים
  • תקצירי עבודות מחקר
  • חומרי למידה והוראה
  • משאבים נוספים
  • צרו קשר

    2024

  1. Geoscience education: Changing paradigms

    Orion N. (2024), Geoethics for the Future. p. 333-338

  2. Proposed geo-educational activities at the Sidi Bouzid geosite, Safi Province, Marrakech-Safi region, Morocco

    El Hamidy M., Errami E. & Orion N. (2024), International Journal of Geoheritage and Parks. 12, 2, p. 209-222

  3. 2022

  4. Nature as a Teaching Resource and the Nature of Learning

    Orion N. (2022), Integrated Science. p. 53-60

  5. 2021

  6. Educating for a holistic view of the earth system: A review

    Ribeiro T. & Orion N. (2021), Geosciences (Basel). 11, 12, 485

  7. 2019

  8. The future challenge of Earth science education research

    Orion N. (2019), Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research. 1, 1, 3

  9. 2018

  10. Variables that influence the environmental behavior of adults

    Levy A., Orion N. & Leshem Y. (2018), Environmental Education Research. 24, 3, p. 307-325

  11. 2017

  12. Teacher training workshops in India - A report

    Shankar R., Orion N., King C., Warfier A. K., Narahari A. M. & Swamy S. G. S. (2017), Episodes. 40, 1, p. 91-93

  13. 2016

  14. Priority questions and horizon scanning for conservation: A comparative study

    Kark S., Sutherland W. J., Shanas U., Klass K., Achisar H., Dayan T., Gavrieli Y., Justo-Hanani R., Mandelik Y., Orion N., Pargament D., Portman M., Reisman-Berman O., Safriel U. N., Schaffer G., Steiner N., Tauber I. & Levin N. (2016), PLoS ONE. 11, 1, e0145978

  15. 2015

  16. Understanding the Earth Systems: Expressions of Dynamic and Cyclic Thinking Among University Students

    Batzri O., Assaraf O. B. Z., Cohen C. & Orion N. (2015), Journal of Science Education and Technology. 24, p. 761-775

  17. Transforming Environmental Knowledge into Behavior: The Mediating Role of Environmental Emotions

    Carmi N., Arnon S. & Orion N. (2015), Journal of Environmental Education. 46, 3, p. 183-201

  18. 2014

  19. Earth system science education

    Orion N. & Libarkin J. (2014), Handbook of Research on Science Education. Vol. 2. p. 481-496

  20. 2013

  21. Teachers' Voices on Integrating Metacognition into Science Education

    Ben David D. A. & Orion N. (2013), International Journal of Science Education. 35, 18, p. 3161-3193

  22. 2010

  23. Philosophical approaches of religious Jewish science teachers toward the teaching of 'controversial' topics in science

    Dodick J., Dayan A. & Orion N. (2010), International Journal of Science Education. 32, 11, p. 1521-1548

  24. Four case studies, six years later: Developing system thinking skills in junior high school and sustaining them over time

    Ben-Zvi-Assaraf O. & Orion N. (2010), Journal of Research in Science Teaching. 47, 10, p. 1253-1280

  25. System thinking skills at the elementary school level

    Assaraf O. B. Z. & Orion N. (2010), Journal of Research in Science Teaching. 47, 5, p. 540-563

  26. 2006

  27. Building an understanding of geological time: A cognitive synthesis of the "macro" and "micro" scales of time

    Dodick J. & Orion N. (2006), Earth And Mind: How Geologists Think And Learn About The Earth. p. 77-93 (trueGeological Society of America Special Papers)

  28. 2005

  29. Development of system thinking skills in the context of earth system education

    Assaraf O. & Orion N. (2005), Journal of Research in Science Teaching. 42, 5, p. 518-560

  30. 2003

  31. Cognitive factors affecting student understanding of geologic time

    Dodick J. & Orion N. (2003), Journal of Research in Science Teaching. 40, 4, p. 415-442

  32. Effect of knowledge integration activities on students' perception of the earth's crust as a cyclic system

    Kali Y., Orion N. & Eylon B. S. (2003), Journal of Research in Science Teaching. 40, 6, p. 545-565

  33. Measuring Student Understanding of Geological Time

    Dodick J. & Orion N. (2003), Science Education. 87, 5, p. 708-731

  34. 2000

  35. The educational potential of multimedia authoring as a part of the earth science curriculum - A case study

    Orion N., Dubowski Y. & Dodick J. (2000), Journal of Research in Science Teaching. 37, 10, p. 1121-1153

  36. 1997

  37. Development and validation of an instrument for assessing the learning environment of outdoor science activities

    Orion N., Hofstein A., Tamir P. & Giddings G. J. (1997), Science Education. 81, 2, p. 161-171

  38. 1996

  39. Spatial Abilities of High-School Students in the Perception of Geologic Structures

    Kali Y. & Orion N. (1996), Journal of Research in Science Teaching. 33, 4, p. 369-391

  40. Changes in perceptions and attitudes of pre-service post-graduate secondary school science teachers

    Orion N. & Thompson D. B. (1996), International Journal of Science Education. 18, 5, p. 577-599

  41. 1994

  42. Factors that influence learning during a scientific field trip in a natural environment

    Orion N. & Hofstein A. (1994), Journal of Research in Science Teaching. 31, 10, p. 1097-1119

  43. 1991

  44. The measurement of students' attitudes towards scientific field trips

    Orion N. & Hofstein A. (1991), Science Education. 75, 5, p. 513-523

כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע

  • ועדת האתיקה
  • הצהרת נגישות
  • תנאי שימוש
  • מפת האתר
  • חפשו אותנו בפייסבוק