• דלג לאיזור תוכן עיקרי
  • דלג לתפריט
  • דלג לאיזור החיפוש באתר
נגישות
  • הגדלת גודל גופן
  • הקטנת גודל גופן
  • צבעים חדים
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות ניגודית
  • ברירת מחדל
הצהרהclose
enGo to english websiteעבעבור לאתר בעבריתשפה נוכחית
open search area

טופס חיפוש

המחלקה להוראת המדעים
מכון ויצמן למדע
המחלקה להוראת המדעים
  • בית
  • אודות
  • סגל
    • מדענים
    • מתמחים
    • בתר-דוקטורנטים
    • דוקטורנטים
    • מסטרנטים
    • יועצים ועובדי הוראה
    • צוות מינהלי
  • מחקר ופיתוח
    • רקע כללי
    • גישות חישוביות בניתוח למידה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • צרו קשר
    • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • צרו קשר
    • כימיה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי החיים
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי הלמידה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • צרו קשר
    • מדעי המחשב
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדע וטכנולוגיה בחט"ב
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי כדור הארץ
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מתמטיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • פיזיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • ועדת האתיקה IRB-EDU
      • אודות
      • חברי הועדה
      • מדיניות כללית
  • למועמדים
    • תכנית לתלמידי מחקר
    • תכנית רוטשילד ויצמן
    • תעודת הוראה
  • למורים
    • מרכזי מורים ארציים
    • קהילות מורים
    • חומרי למידה והוראה
  • שרותי מחקר בחינוך
  • צרו קשר

הינך נמצא כאן

  1. דף הבית
  2. מחקר ופיתוח
  3. מדעי הלמידה
  4. פרסומים

פרסומים

  • אודות
  • סגל
  • פרסומים
  • פרויקטים
  • צרו קשר

    2025

  1. Teachers in provisional schools for displaced students: Navigating challenges, autonomy, and responses

    Marco N., Gilead T., Ehrenfeld N. & Nurick Y. (2025), Teaching and Teacher Education. 154, 104868

  2. 2024

  3. Pedagogical mediators for mathematics teacher learning: comparing four representations of practice and conceptual frameworks

    Ehrenfeld N. & Weingarden M. (2024), Proceedings AERA 2024.
    Submitted Version

  4. Creating order in chaotic environments: Teachers coping strategies in provisional schools

    Gilead T., Marco N., Ehrenfeld N. & Nurik Y. (2024), European Conference on Educational Research (ECER 2024).

  5. The role of representations of practice in bridging the gap between research and practice when discussing teaching

    Weingarden M. & Ehrenfeld N. (2024), Proceedings of the 15th International Congress on Mathematical Education (ICME 2024).

  6. Bridging the mathematical and social dimensions of undergraduate calculus: Students perspectives on a program of weekly guided collaborative problems solving

    Ehrenfeld N. & Mark A. (2024), Proceedings of the Research of Undergraduate Mathematics Education Conference (RUME 2024).

  7. 2023

  8. The role of mathematics teachers' previous professional experiences in their collaborative sensemaking: An ecological perspective

    Ehrenfeld N. (2023), Journal of Mathematics Teacher Education

  9. Using monitoring traces to support teacher sensemaking about groupwork monitoring routines

    Ehrenfeld N., Horn I. & Jasien L. (2023), American Educational Research Association (AERA 2023).

  10. Beyond mere persistence: a conceptual framework for bridging perseverance and mathematical sensemaking in teaching and teacher learning

    Buenrostro P. & Ehrenfeld N. (2023), Educational Studies in Mathematics. 114, 2, p. 199-221

  11. Using the adaptive cycles framework to conceptualize the temporal dimension of teacher learning

    Ehrenfeld N. & Stengel B. (2023), Proceedings of the International Conference of the Learning Sciences. Charles E. S. & Slotta J. D. (eds.). p. 433-440

  12. Where (or who) is the mathematics in socio-ecological mathematics education research?

    Chen G. A. & Ehrenfeld N. (2023), Proceedings of the ICMI Symposium on Mathematics Education and the Socio-Ecological. p. 119-121

  13. 2022

  14. Learning about teaching over time

    Horn I., Garner B., Ehrenfeld N. & Metts E. (2022), Teacher Learning of Ambitious and Equitable Mathematics Instruction. Garne B. & Horn I. (eds.). 1 ed. p. 183-219

  15. 2021

  16. Towards a Theory of Mathematics Teacher Learning Ecologies

    Ehrenfeld N. (2021), ISLS Annual Meeting 2021 Reflecting the Past and Embracing the Future - 15th International Conference of the Learning Sciences, ICLS 2021. de Vries E., Ahn J. & Hod Y. (eds.). p. 929-930

כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע

  • ועדת האתיקה
  • הצהרת נגישות
  • תנאי שימוש
  • מפת האתר
  • חפשו אותנו בפייסבוק