• דלג לאיזור תוכן עיקרי
  • דלג לתפריט
  • דלג לאיזור החיפוש באתר
נגישות
  • הגדלת גודל גופן
  • הקטנת גודל גופן
  • צבעים חדים
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות ניגודית
  • ברירת מחדל
הצהרהclose
enGo to english websiteעבעבור לאתר בעבריתשפה נוכחית
open search area

טופס חיפוש

המחלקה להוראת המדעים
מכון ויצמן למדע
המחלקה להוראת המדעים
  • בית
  • אודות
  • סגל
    • מדענים
    • מתמחים
    • בתר-דוקטורנטים
    • דוקטורנטים
    • מסטרנטים
    • יועצים
    • עובדי הוראה
    • צוות מינהלי
  • מחקר ופיתוח
    • רקע כללי
    • גישות חישוביות בניתוח למידה
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
    • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
    • כימיה
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מדעי החיים
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מדעי המחשב
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מדע וטכנולוגיה בחט"ב
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מדעי כדור הארץ
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מתמטיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • פיזיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • ועדת האתיקה IRB-EDU
      • ועדת האתיקה
  • מחקרי סטודנטים
  • למועמדים
  • למורים
    • מרכזי מורים ארציים
    • קהילות מורים
    • חומרי למידה והוראה
  • שרותי מחקר בחינוך
  • צרו קשר

הינך נמצא כאן

  1. דף הבית
  2. מחקר ופיתוח
  3. כימיה
  4. פרויקטים
  5. כימיה לאקטיביזם חברתי: חינוך באמצעות הוראת הכימיה לקידום התנהגות אחראית של בני נוער במהלך מגפת הקורונה

כימיה לאקטיביזם חברתי: חינוך באמצעות הוראת הכימיה לקידום התנהגות אחראית של בני נוער במהלך מגפת הקורונה

  • רקע כללי
  • גישות חישוביות בניתוח למידה
  • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
  • כימיה
    • אודות
    • סגל
    • פרויקטים
    • משאבי הוראה מתוקשבים
    • ספרי לימוד
  • מדעי החיים
  • מדעי המחשב
  • מדע וטכנולוגיה בחט"ב
  • מדעי כדור הארץ
  • מתמטיקה
  • פיזיקה
  • ועדת האתיקה IRB-EDU

צוות מוביל:

  • ד"ר שלי רפ
  • ד"ר דבורה (דידי) מרצ'ק
  • פרופ' רון בלונדר

מזכירות ואדמיניסטרציה:

שני מוצא

תקציר:

יחידת לימוד שפותחה במסגרת הפרויקט מנסה לתת מענה לשאלות רבות כמו: מהו נגיף הקורונה? מהו מקדם ההדבקה וכיצד משתנה? האם מסכות באמת יכולות למנוע הדבקה?

 

יחידת לימוד שפותחה במסגרת הפרויקט מנסה לתת מענה לשאלות רבות כמו: מהו נגיף הקורונה? מהו מקדם ההדבקה וכיצד משתנה? האם מסכות באמת יכולות למנוע הדבקה? זאת על ידי הבנת מושגים מדעיים הקשורים למגפה ונמצאים על סדר היום התקשורתי ולמידת הכימיה שמאחורי המסכות (סדרי גודל, קבוצות פונקציונליות, קשרים בין מולקולריים, הידרופוביות/הידרופיליות). יחידה זו מתייחסת להיבטים קוגניטיביים, רגשיים וחברתיים של הנושא. בסיום היחידה התלמידים יעסקו בפעילויות חינוכיות שונות להטמעת הידע שרכשו דרך עשייה חברתית.

המחקר והפיתוח מתקיים בתמיכת Miel de Botton.

לקריאה נוספת:

  • אתר קבוצת הכימיה
ליצירת קשר

כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע

  • הצהרת נגישות
  • תנאי שימוש
  • מפת האתר
  • חפשו אותנו בפייסבוק