• דלג לאיזור תוכן עיקרי
  • דלג לתפריט
  • דלג לאיזור החיפוש באתר
נגישות
  • הגדלת גודל גופן
  • הקטנת גודל גופן
  • צבעים חדים
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות ניגודית
  • ברירת מחדל
הצהרהclose
enGo to english websiteעבעבור לאתר בעבריתשפה נוכחית
open search area

טופס חיפוש

המחלקה להוראת המדעים
מכון ויצמן למדע
המחלקה להוראת המדעים
  • בית
  • אודות
  • סגל
    • מדענים
    • מתמחים
    • בתר-דוקטורנטים
    • דוקטורנטים
    • מסטרנטים
    • יועצים
    • עובדי הוראה
    • צוות מינהלי
  • מחקר ופיתוח
    • רקע כללי
    • גישות חישוביות בניתוח למידה
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
    • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
    • כימיה
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מדעי החיים
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מדעי המחשב
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מדע וטכנולוגיה בחט"ב
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מדעי כדור הארץ
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • מתמטיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • פיזיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרויקטים
      • משאבי הוראה מתוקשבים
      • ספרי לימוד
    • ועדת האתיקה IRB-EDU
      • ועדת האתיקה
  • מחקרי סטודנטים
  • למועמדים
  • למורים
    • מרכזי מורים ארציים
    • קהילות מורים
    • חומרי למידה והוראה
  • שרותי מחקר בחינוך
  • צרו קשר

הינך נמצא כאן

  1. דף הבית
  2. מחקר ופיתוח
  3. גישות חישוביות בניתוח למידה
  4. פרויקטים
  5. הוראת למידת-מכונה בתיכון

הוראת למידת-מכונה בתיכון

  • רקע כללי
  • גישות חישוביות בניתוח למידה
    • אודות
    • סגל
    • פרויקטים
  • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
  • כימיה
  • מדעי החיים
  • מדעי המחשב
  • מדע וטכנולוגיה בחט"ב
  • מדעי כדור הארץ
  • מתמטיקה
  • פיזיקה
  • ועדת האתיקה IRB-EDU

צוות מוביל:

  • שי פרח
  • ד"ר גיורא אלכסנדרון

תקציר:

הבינה המלאכותית משפיעה יותר ויותר על מנגנוני קבלת ההחלטות שבבסיס המערכות הטכנולוגיות שסובבות אותנו, ועתידה לעצב את הקשר בין אדם למכונה בעשור הקרוב. כחלק מתהליך זה, הבינה המלאכותית, ובעיקר – תת-התחום של למידת מכונה (Machine Learning) – מתחילה לקבל מקום משמעותי בתוכניות הלימודים במדעי המחשב לתואר ראשון. בהמשך לתהליך זה, לאחרונה אושרו יחידות לימוד חדשות בנושא למידת מכונה לתוכנית הלימודים למדעי המחשב בתיכון. מחקר זה עוסק באתגרים בהכשרת מורים להוראת למידת מכונה כנושא מדעי, ובבניית תוכנית לימודים הממנפת את העושר אדיר של תכנים דיגיטליים זמינים ובאיכות גבוהה לטובת הוראה אפקטיבית של יחידות אלו. בנוסף להיבטים המדעיים והטכנולוגיים של הנושא, התוכנית עוסקת גם בהיבטים אתיים וחברתיים הנוגעים לשילוב בינה מלאכותית בקבלת החלטות.

ליצירת קשר

כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע

  • הצהרת נגישות
  • תנאי שימוש
  • מפת האתר
  • חפשו אותנו בפייסבוק