• דלג לאיזור תוכן עיקרי
  • דלג לתפריט
  • דלג לאיזור החיפוש באתר
נגישות
  • הגדלת גודל גופן
  • הקטנת גודל גופן
  • צבעים חדים
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות ניגודית
  • ברירת מחדל
הצהרהclose
enGo to english websiteעבעבור לאתר בעבריתשפה נוכחית
open search area

טופס חיפוש

המחלקה להוראת המדעים
מכון ויצמן למדע
המחלקה להוראת המדעים
  • בית
  • אודות
  • סגל
    • מדענים
    • מתמחים
    • בתר-דוקטורנטים
    • דוקטורנטים
    • מסטרנטים
    • יועצים ועובדי הוראה
    • צוות מינהלי
  • מחקר ופיתוח
    • רקע כללי
    • גישות חישוביות בניתוח למידה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • צרו קשר
    • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • צרו קשר
    • כימיה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי החיים
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי הלמידה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • צרו קשר
    • מדעי המחשב
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדע וטכנולוגיה בחט"ב
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי כדור הארץ
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מתמטיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • פיזיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • ועדת האתיקה IRB-EDU
      • אודות
      • חברי הועדה
      • מדיניות כללית
  • למועמדים
    • תכנית לתלמידי מחקר
    • תכנית רוטשילד ויצמן
    • תעודת הוראה
  • למורים
    • מרכזי מורים ארציים
    • קהילות מורים
    • חומרי למידה והוראה
  • צרו קשר

הינך נמצא כאן

  1. דף הבית
  2. מחקר ופיתוח
  3. מדעי המחשב
  4. פרויקטים
  5. הוראת רדוקציה כאסטרטגיה לפתרון בעיות אלגוריתמיות

הוראת רדוקציה כאסטרטגיה לפתרון בעיות אלגוריתמיות

  • אודות
  • סגל
  • פרסומים
  • פרויקטים
  • תקצירי עבודות מחקר
  • חומרי למידה והוראה
  • משאבים נוספים
  • צרו קשר

צוות מוביל:

  • פרופ' מיכל ארמוני
  • ד"ר איריס גבר-רוזנבלום, המכללה האקדמית תל אביב-יפו
  • ד"ר דוד שטטר, מכללת אפקה להנדסה

תקציר:

רדוקציה היא כלי מרכזי במדעי המחשב. המחקר בוחן אסטרטגיה חדשה להוראת רדוקציה באופן מפורש, כחלק מקורס לתלמידי תואר ראשון העוסק באלגוריתמים.

 

 

המחקר ממשיך סדרה של מחקרים קודמים העוסקים ברדוקציה. רדוקציה היא כלי מרכזי במדעי המחשב אשר רלבנטי בהקשרים שונים של התחום, ביניהם פיתוח אלגוריתמים, מבני נתונים, חישוביות וסיבוכיות. עם זאת, תכניות להוראת מדעי המחשב נותנות מענה חלקי להוראת רדוקציה, המוגבל במקרים רבים רק להקשרים מסוימים. במחקר נבחנת אסטרטגיה חדשה להוראת רדוקציה באופן מפורש, כחלק מקורס אלגוריתמים הנלמד במסגרת התואר הראשון.

לקריאה נוספת:

 

  • Armoni, M., & Gal-Ezer, J. (2005). Teaching reductive thinking. Mathematics and Computer Education, 39(2), 131-142.
  • Armoni, M., Gal-Ezer, J., & Tirosh, D. (2005). Solving problems reductively. Journal of Educational Computing Research, 32(2), 113-129.
  • Armoni, M., & Gal-Ezer, J. (2006). Reduction – an abstract thinking pattern: The case of the computational models course. In Proceedings of the 37th SIGCSE Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE'06), Houston, TX, USA, 389-393.
  • Armoni, M., Gal-Ezer, J., & Hazzan, O. (2006). Reductive thinking in undergraduate CS courses. In Proceedings of the 11th Annual SIGCSE Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE'06), Bologna, Italy, 133-137. 
  • Armoni, M., Gal-Ezer, J., & Hazzan O. (2006). Reductive thinking in computer science. Computer Science Education, 16(4), 281-301.
  • Armoni, M. (2008). Reductive thinking in a quantitative perspective: The case of the algorithm course. In Proceedings of the 13th Annual SIGCSE Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE08), Madrid, Spain, 53-57. 
  • Armoni, M. (2009). Reduction in CS: A (mostly) quantitative analysis of reductive solutions to algorithmic problems. Journal on Educational Resources in Computing, 8(4), 11:1-30.
  • Gaber, I., Armoni, M., & Statter, D. Teaching Reduction as an Algorithmic Problem-Solving Strategy. Accepted to the 3rd International Conference on Computer Science and Technologies in Education (CSTE 2021), Beijing, China.

 

ליצירת קשר

כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע

  • ועדת האתיקה
  • הצהרת נגישות
  • תנאי שימוש
  • מפת האתר
  • חפשו אותנו בפייסבוק