צוות מוביל:
- פרופ' רוחמה אבן
- ד"ר נעמי רובינזון ( ניהול הפרויקט תשע׳׳ח-תשפ״א)
- ד׳׳ר מיכל איילון ( ניהול הפרויקט תשע׳׳ה-תשע׳׳ו)
צוות פרויקט:
- גליה גונן ריכוז השתלמויות, פיתוח והדרכה
- פרופ' אידריס תיתי ייעוץ מתמטי
- איילת גוטליב פיתוח והדרכה
- ד"ר נורית הדס פיתוח והדרכה
- עמרי נוה פיתוח והדרכה
- נעמה טל פיתוח והדרכה
- אלינה ספייסקי פיתוח והדרכה
- חיה מנוחה פרבר פיתוח והדרכה
- ד"ר אלכס פרינדלנדר פיתוח והדרכה
- רעות פרשה פיתוח והדרכה
- ציפורה רזניק פיתוח והדרכה
- ארנה שוהם-כהן פיתוח והדרכה
- לודמילה שפיל פיתוח והדרכה
מזכירות ואדמיניסטרציה:
ורד שטנשטייןתקציר:
הפרויקט מתמקד בעידוד הוראה ממוקדת תלמיד, שמסייעת למורים למתמטיקה לעמוד על דרכי החשיבה, היכולות והקשיים של תלמידיהם, ולהשתמש בידע זה לתכנון ההוראה כך שתתמוך בכל תלמיד/ה בדרך המותאמת לצרכיו/ה.
פרויקט משימטיקה מתמקד בעידוד הוראה ממוקדת תלמיד, שמסייעת למורים לעמוד על דרכי החשיבה, היכולות והקשיים של תלמידיהם, ולהשתמש בידע זה לתכנון ההוראה כך שתתמוך בכל תלמיד/ה בדרך המותאמת לצרכיו/ה. כדי להשיג מטרה זו הפרויקט מפתח תיקי הערכה מעצבת בנושאים מתוך תכנית הלימודים באלגברה, אנליזה ובגאומטריה לכיתות ט׳-י״א ברמות הגבוהות. מטרת התיקים לסייע למורים: (א) להעריך את היכולות של כל תלמיד ותלמידה בנושאים אלה, ו-(ב) לתת מענה דיפרנציאלי לקשיים המתגלים. מאות רבות של מורות ומורים השתתפו עד כה בהשתלמויות וימי עיון בנושא, והתנסו עם התיקים בהוראה בכיתות.