• דלג לאיזור תוכן עיקרי
  • דלג לתפריט
  • דלג לאיזור החיפוש באתר
נגישות
  • הגדלת גודל גופן
  • הקטנת גודל גופן
  • צבעים חדים
  • צבעוניות חד-גוונית
  • צבעוניות ניגודית
  • ברירת מחדל
הצהרהclose
enGo to english websiteעבעבור לאתר בעבריתשפה נוכחית
open search area

טופס חיפוש

המחלקה להוראת המדעים
מכון ויצמן למדע
המחלקה להוראת המדעים
  • בית
  • אודות
  • סגל
    • מדענים
    • מתמחים
    • בתר-דוקטורנטים
    • דוקטורנטים
    • מסטרנטים
    • יועצים ועובדי הוראה
    • צוות מינהלי
  • מחקר ופיתוח
    • רקע כללי
    • גישות חישוביות בניתוח למידה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • צרו קשר
    • חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • צרו קשר
    • כימיה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי החיים
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי הלמידה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • צרו קשר
    • מדעי המחשב
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדע וטכנולוגיה בחט"ב
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מדעי כדור הארץ
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • מתמטיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • פיזיקה
      • אודות
      • סגל
      • פרסומים
      • פרויקטים
      • תקצירי עבודות מחקר
      • חומרי למידה והוראה
      • משאבים נוספים
      • צרו קשר
    • ועדת האתיקה IRB-EDU
      • אודות
      • חברי הועדה
      • מדיניות כללית
  • למועמדים
    • תכנית לתלמידי מחקר
    • תכנית רוטשילד ויצמן
    • תעודת הוראה
  • למורים
    • מרכזי מורים ארציים
    • קהילות מורים
    • חומרי למידה והוראה
  • שרותי מחקר בחינוך
  • צרו קשר

הינך נמצא כאן

  1. דף הבית
  2. מחקר ופיתוח
  3. מתמטיקה
  4. פרויקטים
  5. פרויקט עדש"ה

פרויקט עדש"ה

  • אודות
  • סגל
  • פרסומים
  • פרויקטים
  • תקצירי עבודות מחקר
  • חומרי למידה והוראה
  • משאבים נוספים
  • צרו קשר

צוות מוביל:

  • פרופ' אברהם הרכבי
  • ד"ר רוני קרסנטי

צוות פרויקט:

  • ד"ר אביטל אלבוים כהן
  • אהובה גוטמן
  • מרים גור
  • דנה הדדי
  • צילה ירחי
  • רונית לסנר
  • יעל נוריק
  • יוני עמיר
  • ד"ר ג'ייסון קופר
  • גיל שוורץ

מזכירות ואדמיניסטרציה:

שני מוצא

תקציר:

פרויקט עדש"ה (עמיתים דנים בשיעורי המתמטיקה) מתמקד ביצירת מאגר של שיעורי מתמטיקה מוסרטים ובפיתוח מסגרת ייחודית לניתוח השיעורים עם מורים. מטרת הפרויקט היא להעשיר ולהעצים את הכישורים הרפלקטיביים של המורים, באמצעות דיונים מונחים על ההיבטים המתמטיים והפדגוגיים המגוונים של פרקטיקות הוראה, כפי שאלה באים לידי ביטוי בשיעורים הנצפים. הפעלת הפרויקט נעשית בקורסים פנים אל פנים עם מורים וכן עם מורי מורים, במטרה להכשירם להנחות מורים אחרים ובכך ליצור אפקט מניפה שיקיף מספר רב של מורים.

לקריאה נוספת:

  • Karsenty, R., & Arcavi, A. (In press). Math, lenses and videotapes: A framework and a language for developing reflective practices of teaching. To Appear in Journal of Mathematics Teacher Education.
  • Karsenty, R. (Accepted). Professional development of mathematics teachers: Through the lens of the camera. To appear in the proceedings of the 13th International Congress on Mathematical Education (ICME-13) (17 pages, Invited refereed publication).
  • Karsenty, R. (Accepted). Videotaped lessons as means to enhance reflection and knowledge of secondary mathematics teachers. To appear in the proceedings of the 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI-2017).
  • Karsenty, R. (Accepted). How do mathematics teachers learn from videotaped lessons of unknown peers? Exploring possible mechanisms that contribute to change in teachers' perspectives. To appear in the proceedings of the 9th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDUlearn 2017).
  • Karsenty R. & Schwarts, G. (2016). Enhancing reflective skills of secondary mathematics teachers through video-based peer discussions: The case of cross-cultural learning. Paper presented in TSG-50 (Topic Study Group on in-service education and professional development of secondary mathematics teachers), the 13th International Congress on Mathematical Education (ICME-13), Hamburg, Germany (8 pages, Invited refereed publication).
  • Karsenty R., Arcavi, A., & Nurick, Y. (2015). Video-based peer discussions as sources for knowledge growth of secondary teachers. In K. Krainer & N. Vondrová (Eds.), Proceedings of the 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (pp.2825-2832), Prague, Czech Republic.
לדף הבית של הפרויקט
ליצירת קשר

כל הזכויות שמורות למחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע

  • ועדת האתיקה
  • הצהרת נגישות
  • תנאי שימוש
  • מפת האתר
  • חפשו אותנו בפייסבוק