דלג לאיזור תוכן עיקרי
דלג לתפריט
דלג לאיזור החיפוש באתר
נגישות
הגדלת גודל גופן
הקטנת גודל גופן
צבעים חדים
צבעוניות חד-גוונית
צבעוניות ניגודית
ברירת מחדל
הצהרה
close
עב
עבור לאתר בעברית
שפה נוכחית
open search area
טופס חיפוש
חיפוש
המחלקה להוראת המדעים
Menu
המחלקה להוראת המדעים
בית
אודות
סגל
מדענים
מתמחים
בתר-דוקטורנטים
דוקטורנטים
מסטרנטים
יועצים
עובדי הוראה
צוות מינהלי
מחקר ופיתוח
רקע כללי
גישות חישוביות בניתוח למידה
אודות
סגל
פרויקטים
חינוך מדעי אינטר-דיסציפלינרי
אודות
סגל
פרויקטים
כימיה
אודות
סגל
פרויקטים
משאבי הוראה מתוקשבים
ספרי לימוד
מדעי החיים
אודות
סגל
פרויקטים
משאבי הוראה מתוקשבים
ספרי לימוד
מדעי המחשב
אודות
סגל
פרויקטים
משאבי הוראה מתוקשבים
ספרי לימוד
מדע וטכנולוגיה בחט"ב
אודות
סגל
פרויקטים
משאבי הוראה מתוקשבים
ספרי לימוד
מדעי כדור הארץ
אודות
סגל
פרויקטים
משאבי הוראה מתוקשבים
ספרי לימוד
מתמטיקה
אודות
סגל
פרויקטים
משאבי הוראה מתוקשבים
ספרי לימוד
פיזיקה
אודות
סגל
פרויקטים
משאבי הוראה מתוקשבים
ספרי לימוד
ועדת האתיקה IRB-EDU
ועדת האתיקה
מחקרי סטודנטים
למועמדים
למורים
מרכזי מורים ארציים
קהילות מורים
חומרי למידה והוראה
שרותי מחקר בחינוך
צרו קשר
הינך נמצא כאן
דף הבית
מחקרי סטודנטים
Definition of chemical literacy and assessment of its attainment in high school chemistry
Definition of chemical literacy and assessment of its attainment in high school chemistry
תקציר העבודה של מירב יפרח
כימיה
מנחה:
ד"ר
רות בן-צבי
1999
הורדת קובץ
הורד תקציר מחקר בנושא Definition of chemical literacy and assessment of its attainment in high school chemistry